آیا قیمت تلویزیون یوتیوب شما را وادار به لغو اشتراک خود در آن کرده است؟

در اوایل سال جاری سرانجام تلویزیون یوتیوب بازار ایالات متحده را مورد هدف قرار داد و به آن رسید. این بار ارائه ی خدمات تلویزیون به صورت آنلاین در مقایسه با گذشته به طور بازار به بازار عرضه شد.

متاسفانه افزایش ۲۰ درصدی قیمت این توسعه موجب کاهش استقبال مشترکین قدیمی شد و آن ها از این پس در یوتیوب، وارد حساب خود نمی شوند و تصمیم به قطع اشتراک خود را نیز دارند.

بیشتر خوانندگان ما همانطور که انتظار داشتیم از شنیدن این اخبار ناراحت به نظر می ‌رسیدند، به طوری که کنجکاو شدیم بدانیم آیا آن ها هم تصمیم به قطع اشتراک خود در یوتیوب را دارند؟

سرویس تلویزیون یوتیوب در بین کابران و خوانندگان گوگل جای محبوبی دارد و تعداد زیادی از آن ها نسبت به افزایش قیمت اشتراک آن ابراز نگرانی و ناامیدی کرده اند، البته این واکنش قابل درک است.

آخرین بار که گوگل قیمت های تلویزیون یوتیوب را افزایش داد، به کاربران قدیمی اجازه داد تا با قیمت قبلی یعنی ۳۵ دلار در ماه اشتراک خود را دریافت کنند. این قیمت باعث جاذبه ی بیشتر مشتریان قدیمی نیز شد.

بسیاری از ما برخی خدمات تلویزیونی را به طور گسترده همراه با قیمت های بسیار گزاف در اختیار داریم، اما یوتیوب یک جایگزین ارزان ‌تر با مزایای فراوانی مانند قابلیت دسترسی در هر مکان و حالت های مختلف پخش در هر دستگاه می تواند در مقابل  قرار گیرد.

حال سوال مطرح می شود که با افزایش قیمت تلویزیون یوتیوب نسبت به تلویزیون کابلی و با وجود تعداد زیادی خواننده که بین این دو مشترک هستند، آیا کاربران حاضر ممکن است تلویزیون یوتیوب را کنار بگذارند و هنوز هم بابت آن مبلغ ۵۰ دلار را پرداخت کنند؟

با این حال نظرسنجی در آخرهفته برگزار شده است و از کابران خواسته شده که در صورتی که با افزایش قیمت تلویزیون یوتیوب تصمیم به قطع اشتراک خود دارند در آن شرکت کنند.