بازی Anthem باعث آغاز تغییرات در کنترل PC ها

مارک دارا، کارگردان بازی Anthem ، گفت: چند هفته پیش گفتگوهای  عمومی با نسخه های مختلف از جمله کنترل ها متفاوت بود:مارک دارا گفتند که در نسخه ی نمایشی، “اندکی کمتر” شاهد تغییرات هستند،  بن ایروینگ امروز در Reddit بیشتر در این موردصحبت کرد، جایی که او تعدادی از تغییراتی را در کنترل و کنترل پرواز بیان کردکه BioWare در حال کار است.

دکمه لغزنده  ماوس برای پرواز و شنا بیش از دو برابر دامنه ای که در نمایش نسخه ی نمایشی VIP موجود بود را فراهم می کند و امکان تنظیم طیف وسیع تر از تنظیمات ماوس DPI را فراهم می کند تا بهتر به تنظیمات حساسیت شنا و پرواز در بازی ما کمک کند. جعبه پرواز PC در حال حاضر یک دایره است که مدیریت بهتر و سریع تر را فعال می کند و مرکز خودکار برای شنا و پرواز در حال حاضر به طور پیش فرض فعال است: زمانی که ماوس خود را متوقف می کنید، مکان نما پس از یک تاخیر به طور اتوماتیک حرکت می کند به مرکز و نمایش بهتری را فراهم میکند.

باگ های بازی بر طرف شده  است، از جمله یکی از آن ها که منجر به “شتاب منفی” با  ماوس  و دیگری که مجبور بودید دکمه را نگه دارید تا پرواز انجام شود.  موس را می توان از طریق تنظیم پرواز / شنا  استفاده کرد، و همچنین تنظیمات حساسیت پرواز و پرواز شناور نیز انجام شده است. پرواز / شنا و تنظیمات پیش فرض دقیق تنظیم شده است.

من فکر کردم کنترل پرواز هواپیمای سرنشین در آزمایش آلفا کافی بود،  بعضی از چیزهایی که می توانستم استفاده کنم کمی دشوار بود،، اما امیدوارم این تغییرات به یک تجربه بهتر در هوا اضافه شود.

پرواز با ماوس هرگز ایده آل نیست، اما اگر شرکت BioWare  بتواند از پس این کار به درستی برآید شاهکار کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید