بوگاتی سیتودیشی طرح شبیه به روداستر میگیرد.

بوگاتی قرار نیست که یک نسخه بدون سقف از سنتودیشی تازه عرضه شده‌اش را بسازد. در حقیقت بوگاتی قرار نیست هیچ نسخه‌ی استانداردی هم از این اتوموبیل بسازد. تنها ۱۰ عدد از این EB110 های ارتقا یافته نور روز را خواهند دید، که هر کدام از آن‌ها قیمتی نزدیک به ۸ میلیون پوند دارند. معادل این قیمت برای خریداران امریکایی ۸٫۹ میلیون دلار با اغاز ماه اگوست خواهد بود، و بوگاتی به این ۱۰ خریدار حق انتخاب رنگ را خواهد داد، اما هنوز سقف اتوموبیل محکم سرجایش قرار گرفته است.

    خوشبختانه، ما اکسایونو نیکیتا از سایت Behance.net را داریم که دوباره به یاد ما می‌اورد که یک سازنده‌ی خودرو چه کار‌هایی میتواند بکند ولی شاید نمیخواهد.  ما استعداد این طراح ماشین را بار‌ها دیده‌ایم. اما ما شما را به کاوش و وقت گذاشتن بیشتر برای مشاهده‌ی طرح سیتودیشی دعوت میکنیم. در نگاه اول شاید فکر کنید که سقف ماشین به راحتی برداشته شده‌است  و کار اسانی بوده است ، اما طرح سینتودیشی برای این کار حتی در دنیای دیتیجال کمی چالش برانگیز است.

   برای شروع، طرح فضایی نوار شیشه‌ی جلو بیشتر برای ماشین‌های بدون سقف استفاده میشود. چیزی که یک کمی مرسوم تر است ستون برجسته A است که در موقتی رو به جلو و بالا قرار گرفته است، و نبود یک سقف به این معنی است که جزئیات اضافی‌تری برای ستون‌‌B نیاز است. همچنین شما متوجه حذف بادشکن بزرگ عقب از طرح سینتودیشی میشوید، که ما فکر میکنیم حرکت هوشمندانه‌ای برای یک روداستر(ماشین‌های دو سرنشینه‌ی اسپورت) بوده‌است. این مسئله به خودرو ظاهری ظریف و طبیعی میدهد که در میان دریایی از حفره‌ها،بال‌ها و خطوط تیز بسیار هم جذاب بنظر میرسد، و البته اگر شما به حفره‌ی کاپوت جلو نگاه کنید میتوانید شکل برجسته و تمیز که با رنگ خودرو همخوانی خاصی دارد را ببنید.

   این یک شاهکار است. درواقع، با وجود قلب و روح شیرون و ظاهر الهام گرفته‌شده از ریترو، هیچ جای بحثی در مورد عملکرد سینتودیشی نمیماند. بحث‌های زیادی راجب به ظاهر این اتوموبیل در سازمان‌های مد شده‌است، با این وجود، تجدید نظر در ظاهر ان شاید به صورت ناشناس به بعضی از این مسائل اشاره کرده باشد. تمیز کردن بعضی از قسمت‌های بدنه هیچ چیز را بد‌تر نمیکند، اما البته که این‌ها مسائلی هستند که در نظر هرشخص متفاوت جلوه میکند.